Wikia

Успомене Алфе

StarTrek.com

Разговор0
282странице на викији

srЋирилицаLatinica

Чланак из стварног свијета
(написано по продукцијској тачки гледишта)
StarTrek.com homepage July 2010.jpg

Почетна страна поново покренуте странице StarTrek.com

StarTrek.com је званична веб страница за Звјездане стазе. Страница садржи обимну базу података и водич кроз епизоде, разговоре са глумцима и екипом, видео снимке и више.

Историја Уреди

Star Trek Continuum logo.jpg

Логотип Звјезданих стаза Континуум

Основана у новембру 1995. године, страница је оригинално именована Континуум Звјезданих стаза, и била је доступна само кроз Мајкрософт мрежу. (АОЛ ћаскање, 1997)

StarTrek.com on screen.jpg

StarTrek.com на екрану

На ДВД-у Војаџерове 1. сезоне, у специјалу "Покретање Војаџера на вебу", приказана је историја странице StarTrek.com. На модификованом снимку екрана из епизоде "Паралакса", рачунар приказује веб страницу на екрану. Страница и њена структура су такође кратко приказани на ДВД-у друге сезоне СГ у специјалу "Преглед мисије - Друга година - Џин Роденбери".

Тим Гаскил је служио као редакцијски директор, и касније као виши произвођач садржаја од 2000. до 2007.

Током емитовања серијала Звјездане стазе: Ентерпрајз, направљено је неколико подкаста за страницу, који су служили као аудио коментари.

2003. године, представљена је флеш-анимирана серија под називом "Млади ловац".

Датума 14. децембар 2007., објављено је да је цијели продукцијски тим одговоран за StarTrek.com отпуштен. Промјена је дошла као резултат реструктуирања у ЦБС Интерактиву. [X]wbm

Поновно покретање Уреди

Star Trek Golf Accessories.jpg

StarTrek.com прибор за голф Звјезданих стаза

Након дужег периода неактивности – укључујући вријеме током продукције и објављивања филма Звјездане стазе – ЦБС Интерактив је објавио датума 5. мај 2010. да ће нова верзија странице StarTrek.com бити покренута у љето 2010. године. [1][2]

Нови изглед странице – дизајниран од стране Фани Гарбиџ – је покренут као бета везија датума 14. јули 2010., задржавајући већину садржаја који је био на старој страници, а увела је насловне вијести са осталих већих страница Звјезданих стаза, доприносе обожаваоца, и стриминг читавих епизода серијала Звјездане стазе: Оригинална серија и Звјездане стазе: Ентерпрајз (географски ограничено на САД). [3]

Кроз продавницу "Звјездане стазе", страница је такође почела да продаје многе ствари повезане са Звјезданим стазама укључујући новине, колекционарске предмете, играчке, умјетнине, и одјећу. [4]

Спољашње везеУреди

На Викијиној мрежи

Насумична викија