Wikia

Успомене Алфе

StarTrek.com

Разговор0
220страница на викији

srЋирилицаLatinica

Чланак из стварног свијета
(написано по продукцијској тачки гледишта)
Почетна страна поново покренуте странице StarTrek.com
DarkHorizonДодао/-ла DarkHorizon

StarTrek.com је званична веб страница за Звјездане стазе. Страница садржи обимну базу података и водич кроз епизоде, разговоре са глумцима и екипом, видео снимке и више.

Историја Уреди

Логотип Звјезданих стаза Континуум
DarkHorizonДодао/-ла DarkHorizon

Основана у новембру 1995. године, страница је оригинално именована Континуум Звјезданих стаза, и била је доступна само кроз Мајкрософт мрежу. (АОЛ ћаскање, 1997)

StarTrek.com на екрану
ThomasHLДодао/-ла ThomasHL

На ДВД-у Војаџерове 1. сезоне, у специјалу "Покретање Војаџера на вебу", приказана је историја странице StarTrek.com. На модификованом снимку екрана из епизоде "Паралакса", рачунар приказује веб страницу на екрану. Страница и њена структура су такође кратко приказани на ДВД-у друге сезоне СГ у специјалу "Преглед мисије - Друга година - Џин Роденбери".

Тим Гаскил је служио као редакцијски директор, и касније као виши произвођач садржаја од 2000. до 2007.

Током емитовања серијала Звјездане стазе: Ентерпрајз, направљено је неколико подкаста за страницу, који су служили као аудио коментари.

2003. године, представљена је флеш-анимирана серија под називом "Млади ловац".

Датума 14. децембар 2007., објављено је да је цијели продукцијски тим одговоран за StarTrek.com отпуштен. Промјена је дошла као резултат реструктуирања у ЦБС Интерактиву. [X]wbm

Поновно покретање Уреди

StarTrek.com прибор за голф Звјезданих стаза
Darth DuraniumДодао/-ла Darth Duranium

Након дужег периода неактивности – укључујући вријеме током продукције и објављивања филма Звјездане стазе – ЦБС Интерактив је објавио датума 5. мај 2010. да ће нова верзија странице StarTrek.com бити покренута у љето 2010. године. [1][2]

Нови изглед странице – дизајниран од стране Фани Гарбиџ – је покренут као бета везија датума 14. јули 2010., задржавајући већину садржаја који је био на старој страници, а увела је насловне вијести са осталих већих страница Звјезданих стаза, доприносе обожаваоца, и стриминг читавих епизода серијала Звјездане стазе: Оригинална серија и Звјездане стазе: Ентерпрајз (географски ограничено на САД). [3]

Кроз продавницу "Звјездане стазе", страница је такође почела да продаје многе ствари повезане са Звјезданим стазама укључујући новине, колекционарске предмете, играчке, умјетнине, и одјећу. [4]

Спољашње везеУреди

На Викијиној мрежи

Насумична викија