Wikia

Успомене Алфе

Млађи поручник

Разговор0
280страница на викији

srЋирилицаLatinica

Вишеструке реалности
(покрива информације из неколико алтернативних временских линија)
Млађег поручника обиљежја
Officer stripe, 2254-2265.png

Звјездана флота, 2250-те - 2260-те

Звјездана флота, 2250-те - 2260-те
Tos ltjg.png

Звјездана флота, средина 2260-их - почетак 2270-их

Mov ltjg.png

Звјездана флота, крај 2270-их - 2350-те

Звјездана флота, крај 2270-их - 2350-те
Tng ltjg.png

Звјездана флота, 2350-те -

Звјездана флота, 2350-те -
Vgr ltjg.png

Звјездана флота (приремена), 2370-те

Звјездана флота (приремена), 2370-те

Млађи поручник је војни чин, еквивалент који се користио у многим службеним организацима и многим цивилизацијама. Морнарички чин у малом броју Земљиних старих морнарица (као што је Морнарица САД), се налазио између заставника и поручника. Чин се примарно користи у федерацијској Звјезданој флоти, иако Уједињена Земља, њен претходник, од којег се примарно узимала структура чинова, није имала овај чин.

Током одређених тачака у историји, Звјездана флота је престала употребљавати чин млађег поручника, и унапријеђивали су заставнике директно у поручнике. Ово се десило средином 2270-их, када су заставници добили обиљежја на рукаву од бившег чина млађег поручника.

Издање Звјездане стазе: Магазин је успоставило да одјељење за костиме серије Звјездане стазе: Ентерпрајз није имало обиљежја за млађег поручника, мада не мора да значи да чин није постојао. Неколико пре-продукцијских публикација што се тиче филма Звјездане стазе: Играни филм је успоставило да млађи поручник није постојао ни током временског оквира филма.

Није јасно да ли је овај чин постојао у чиновним структурама осталих култура, иако би могао одговарати ромуланском чину под-поручника.

Списак млађих поручника Звјездане флоте Уреди

Поручници Звјездане флоте

Привремени Уреди

Алтернативна временска линијаУреди

Ова табела приказује само опште еквиваленте засноване на чиновима које су користиле многе владе на Земљи, као и остатак галаксије.

Прилози Уреди

Позадинска информацијаУреди

Само један официр у ОС је носио обиљежја млађег поручника, Тормолен у епизоди "Голо вријеме", иако су се некима официрима (на примјер, Шарлин Мастер и Марла Мекгиверс) обраћали са "поручник" али нису имали никакво обиљежје, као заставници. Овај чин је приказан у свакој шеми чинова Звјездане флоте, али се ријетко спомињао у дијалогу.

Спољашња веза Уреди

На Викијиној мрежи

Насумична викија