Wikia

Успомене Алфе

Кренимска империја

Разговор0
279страница на викији

srЋирилицаLatinica

Вишеструке реалности
(покрива информације из неколико алтернативних временских линија)

Кијана Прајм, кренимска колонија

Кренимска империја је била војна сила у Делта квадранту. Налазила се у просторној мрежи 005, и имала је оружје које је било засновано на кронитону, што их је чинило опасним непријатељем, пошто су њихова торпеда постојала у стању временског флукса, што им је дозвољавало да са лакоћом пробију дефлекторске штитове.

Временска наука империје је напредовала до тог нивоа да су до 2170-их били способни да развију брод оружје, способан за брисање мете из временско-просторног континуума. Овај брод је коришћен за елиминацију Рилнара, који су били највећи непријатељи империје. Међутим, уклањање Рилнара је довело до куге која је готово потпуно уништила Креним. У покушају да врати своју изгубљену расу, командир брода, Аноракс, је избрисао безброј цивилизација из историје. Након 200 година покушавања, империја је још увијек била сјенка свог бившег стања и преузели су их Зали.

Анораксеви стални покушаји да врати империју су примјећени од стране УСБ Војаџера, када су ушли у кренимски простор 2374. године. Као посљедица, наишли су на неколико различитих временских линија.

У "оригиналној" временској линији за Војаџер, кренимски бродови су лутали простором Зала тврдећи да је њихов, али им је недостајала војна снага како би спровели ту тврдњу. Након брисања Зала из времена, империја је постала огромно, веома агресивно царство са хиљадама ворп способних бродова, обухватајући преко 800 планета на територији која се ширила око 16.000 свјетлосних година (5.000 парасека), или приближно два пута већа територија и четири пута више контролисаних свјетова од Уједињене Федерације Планета од краја 24. вијека. Обрист, старији официр брода оружје, је пријавио 98% обнову временске линије. Њихови бродови су били много моћнији, способни наношењу озбиљне штете бродовима Неустрашив-класе.

Након грешке у временском нападу, Креними су били сведени на цивилизацију прије развоја ворпа, ограничени на свој матични систем, са само неколико малих бродова.

Брод оружје је на крају уништила капетан Џејнвеј са Војаџером, и оригинална временска линија је враћена - Креними су били умјерена сила у спору са расама око њих. (ВОЈ: "Година пакла", "Година пакла, други дио")

Иако је нејасно са ким су Креними били у спору у овој "враћеној" временској линији, вјероватно су у питању Рилнари.

На Викијиној мрежи

Насумична викија