Wikia

Успомене Алфе

Звјездане стазе XIII

Разговор0
282странице на викији

srЋирилицаLatinica

Чланак из стварног свијета
(написано по продукцијској тачки гледишта)
MA 2009.pngУпозорење!
Ова страница садржи информације о предстојећем филму, и може садржати спојлере.
Успомене Алфе садржи спојлере за само објављени материјал, тако да се информације о овом филму не могу додати све док Парамаунт не објави филм или идентификује студијске изворе који дискутују информације са штампом. Због наше жеље да искључимо непотврђене податке, користите страницу за разговор да предложите или објасните допуне овом чланку, само ако постоји извор који се овдје може навести.
Звјездане стазе XIII
Датум објављивања: 2016
13. of 12 филмова Звјезданих стаза  
729. од 728 објављено у свим  
Режисер
Роберто Орси
Писци
Роберто Орси, Џ. Д. Пејн & Патрик Мекеј
Продуценти
Џ. Џ. Ејмбрамс, Брајан Берк, Дејвид Елисон

Звјездане стазе XIII су најављени наставак филма Звјездане стазе Према тами из 2013. године, који ће условно режирати Роберто Орси и који је планиран да се изда 2016. године.

ПричаУреди

Орси је указао да ће филм наставити са ликовима током њихове петогодишње мисије. [1]

Џ. Д. Пејн је објаснио да покушавао да осмисле класичну причу Звјезданих стаза, гдје "требате одговорити на ову прилику коју има посада која такође има неке замке. [...] Не неки начин то је ствар Адама и Еве, гдје требамо јести воће или га не требамо јести? Па, постоје веома убједљиви разлози зашто би требали а зашто не би. Дакле, сличне врсте ствари имамо овдје које дају цијелом филму прилику да се на неки начин баве тиме, и имаћемо људе који долазе са различитих страна и рву се са тим." [2]

Око издања филма Према тами, Дејмон Линделоф је наговијестио могућност да ће Клингонци објавити рат Федерацији, и да ће се Бенедикт Камбербач вратити као Кан Нунијен Синг [3] Међутим, Линделоф није умијешан у рад на наставку.

Патрик Мекеј је наговијестио да филм можда неће имати негативца, објашњавајући да док му се свидио филм Звјездане стазе II: Канов бијес, такође му се свидјело што остали филмови "имају мало више веза између ликова и хумора и нешто више спекулативних научно фантастичних елемената." [4]

Џ. Џ. Ејбрамс је навео да би волио више женских ликова у наставку. [5] Такође је поменуо да би наставак могао истражити напуштене идеје прича о ликовима. "Постојала је идеја која би имплицирала сексуалност једног од ликова, позадинска прича за другог лика која је била прилично напета, веома смијешна прича која смо хтјели направити заједно са другом. Надам се, ако буде будућих филмова, да ће те друге приче добити свој тренутак," рекао је. [6] Орси је изразио подршку за геј лика. [7]

Зои Салдана је изјавила да не би вољела да се деси да Спок и Ухура раскину њихову везу. [8] Брус Гринвуд се нада да ће се Кристофер Пајк вратити у флешбек сцени. [9]

РазвојУреди

Продуцент Брајан Бурк је прокоментарисао да Парамаунт жели да се трећи филм направи за мање времена од Према тами, и да би 2016. година – 50. годишњица Звјезданих стаза – била логичан избор за издавање. [10] Роберто Орси и Алекс Курцман су додали да Парамаунт инсистира на 2016. години. [11]

Џ. Џ. Ејбрамс, који је режирао филмове Звјездане стазе и Звјездане стазе Према тами, је изабрао да режира Звјездане ратове, епизоду VII, тако да ће се он бавити само продукцијом филма. [12] Ејбрамс је истакао "да је режирао пилоте и филмове и да је онда гледао како наредни режисери раде на томе или како раде своју верзију и сваки пут сам видио да је то боље урађено." [13] Мекеј је изјавио: "Бед Робот, Џ. Џ. и његов тим су заиста срце развоја овог филма. Они су водиља по којем радим сав наш рад. Џ. Џ. је био кључан у помагању да покренемо причу испочетка, и ако постоје људи који мисле да смо га овај пут изгубили због Звјезданих ратова, то није истина што се нас тиче." [14]

У септембру 2013. године, Ејбрамс је признао гласине да би Руперт Вајат могао бити на челу наставка, наводећи: "Невјероватно је талентован, и били бисмо срећни да имамо некога талентованог као што је Руперт. Али постоје ствари на које се сада концентришемо прије одабира режисера то су основе тога у којем смјеру би прича могла ићи." [15]

2. новембра 2013. године, објављено је да је режисер филма Напад на блок, Џо Корниш, Парамаунтов избор режисера за филм, иако има разлика у извјештајима да ли је већ почео преговоре о придруживању пројекту. Према Варајетију, Корнишу је већ једном понуђен филм у мају 2013. године, али је он одбио. [16][17][18] Ејбрамс је изразио своју подршку за Корниша, наводећи: "Не знам да ли је он тај човјек. Претпостављам да је то у ваздуху. Обожавам га и волим га и једва чекам да видим шта ће слиједеће учинити. Надам се да ће то бити Звјездане стазе." [19]

6. децембра 2013. године, објављено је да ће сценаристи Џ. Д. Пејн и Патрик Мекеј писати сценариј заједно са Бобом Орсијем. Такође је објављено да Алекс Курцман неће бити умијешан у пројекат због радова на филму Невјероватни Спајдермен и осталим пројектима. [20]

У априлу 2014. године, откривено је да Орси лобира да он режира филм, али Парамаунт није био сигуран да ли да му то дозволе, пошто никада прије није режирао. Бед Робот и Скаденс Продакшн су, међутим, му пружили подршку, [21] и мјесец дана касније, Парамаунт је попустио, и понудио је Орсију режисерску фотељу. [22] Орси је рекао у јулу 2014. године да он технички не режира филм све док Парамаунт не одобри сценариј. [23]

Пошто је домаћи приход Према тами, који је око 228,5 милиона долара, био мањи од првог филма, Парамаунт је одлучио да снима наставак изван Лос Анђелеса како би уштедио новац. "Снимаћемо га онако како је требало бити послиједњи пут да је снимано изван Лос Анђелеса, што би и било учињено, али Џ. Џ. Ејбрамс то није желио," студијски извор је изјавио Холивуд Репортеру. "То је био проблем од 20 милиона долара." [24]

Мајкл Џиакино је спреман да почне са наредним филмом. [25]

9. августа 2014. године, Орси је открио да је завршио први приједлог сценарија. [26] 27. августа, Орси је открио да је почео кастинг за остале ликове. [27]

18. септембра 2014., Закари Квинто је изјавио да очекује да ће снимање филма почети унутар наредних шест мјесеци. [28] 19. септембра 2014. године је потврђено да ће снимање почети у фебруару 2015. године, а да ће филм бити објављен у љето 2016. године. Званично саопштење ће бити ускоро са тачним датумом објаве филма. [29]

Везе и референце Уреди

Глумачка екипаУреди

Екипа Уреди

Непотврђено Уреди

  • Крис Арнолд - асистент умјетничког одјељења
  • Андреа Картер - координатор умјетничког одјељења
  • Стрив Кристенсен - умјетнички директор
  • Витни Доналд - истраживач
  • Ворен Фланеган - илустратор концепта
  • Наташа Герасимова - умјетнички директор
  • Џоел Харлоу - шминкер
  • Крис Хендерсон - аниматор: реквизити
  • Текс Кадонага - дизајнер сета
  • Мастер Ли - координатор акције
  • Дон Мекули - надзорни умјетнички директор
  • Хари Е. Ото - умјетнички директор
  • Лаурен Е. Полици - умјетнички директор
  • Џанин Широ - помоћник рачуновође
  • Софија Тапија - рачуновођа платног списка

Спољашње везе Уреди

Претходни филм:
Звјездане стазе Према тами
Филмови Звјезданих стаза Сљедећи филм:
Још није најављено

На Викијиној мрежи

Насумична викија