Wikia

Успомене Алфе

Жан Лук Пикард

Разговор0
279страница на викији

srЋирилицаLatinica

Капетан Жан Лук Пикард (2379)

Капетан Жан Лук Пикард (2379)
Пол: Мушки
Врста: Људи
Припадност: Звјездана флота Федерације
Чин: Капетан
Занимање: Заповједник
УСБ Ентерпрајз (NCC-1701-E)
Серијски број: SP-937-215
Статус: Активан (2379)
Рођен/-а: 13. јули 2305. године
Отац: Морис Пикард
Мајка: Ивет Џесард
Родбина: Роберт Пикард (брат)
Шизон (клон)
Остала родбина: Рене Пикард (нећак)
Хавијер Марибона Пикард (предак)
Адел (тетка)
Глумац/-ица: Патрик Стјуарт (одрасла особа)
Дејвид Тристан Биркин (са 12 година)
Том Харди (За вријеме академије, само на фотографији)
Маркус Неш (заставник)

Капетан Жан Лук Пикард (2364)

Капетан Жан Лук Пикард (2364)
За ванземаљца који се лажно представљао као он, погледајте Жан Лук Пикард (уљез).
"Никада нисам упознао некога са толиком енергичношћу, одлучношћу или са више храбрости од Жан Лука Пикарда."

Жан Лук Пикард је био славни официр Звјездане флоте, археолог и дипломата који је служио током друге половине 24. вијека. Врхунци његове каријере се врте око задатака као заповједник федерацијских звјезданих бродова: УСБ Старгејзер, УСБ Ентерпрајз, и УСБ Ентерпрајз. У овим улогама, Пикард није само свједочио главним прекретницама скорашње историје галаксије, али је и имао кључну улогу у њима, почевши од првог контакта као капетан федерацијског водећег брода са не мање од 27 ванземаљских врста, укључујићи Ференгије и Борг. Такође је постао главни контакт са Кју континуумом и служио је као Арбитар о насљеђивању- када је предсједавао инвеституру канцелара Гаврона, и разоткрио Ромуланско звјездано царство које је подржавало његове главне противнике, а касније је помагао ромуланском подземном покрету дисидената како би стекли почетну тачку отпора на ромуланском матичном планету. Наставио је служити као капетан Ентерпрајза-Е, шестом федерацијском звјезданом броду са тим именом, све до најмање 2379. године.

Спољашње везеУреди

На Викијиној мрежи

Насумична викија